Menu Sluiten

Prijzen Organisatie Seminaries

Totaaloplossingen voor uw beurs, congres of bedrijfsevenement. Zowel LIVE voor de fysieke beurzen, congressen en corporate events als VIRTUEEL met online 3D venues, virtuele stands en seminars. Dat is waar wij iedere dag vol passie aan werken.

Samen creëren wij de juiste omgeving voor uw beurs, congres of event!

Mensen samenbrengen, die hun passie en kennis willen delen. Ontmoeten en netwerken! Dit is waar wij in geloven.

Onze core business?

Samen een aantrekkelijke omgeving creëren, waarin wij deze mensen verbinden. Zowel LIVE voor de fysieke beurzen, congressen en corporate events als VIRTUEEL met online 3D venues, virtuele stands en seminars. Dat is waar wij iedere dag vol passie aan werken.

Wie is XPO.world?

XPO.world bestaat uit enthousiaste vakidioten die elke dag bezig zijn om het verschil te maken voor hun opdrachtgevers, partners en (toe)leveranciers. Passie voor het vak, elkaar uitdagen, innoveren en altijd het beste resultaat willen neerzetten is wat ons bindt in XPO.world.

Ervaring van de senioren en frisse nieuwe ideeën van jong talent zorgt voor een inspirerende samenstelling, waarin altijd met een kritische blik wordt gekeken naar het beoogde eindresultaat.

Om telkens weer tot het uiterste te gaan, is plezier in het werk de beste motivator.
Plezier staat bij ons centraal en is noodzakelijk in onze wereld met harde deadlines, last minute wijzigingen en de vaak korte periode om projecten te realiseren.

Wij zijn Dirk, Kristof, Koen, Johny en Maurice. En samen met onze andere collega”s, partners en leveranciers maken wij met passie en service het verschil.

En doen we vooral wat we beloven!

De Roeve groep?

XPO.world is onderdeel van De Roeve groep, die in 1991 opgericht is door Koen  De Roeve.

Deze groep (De Roeve Industries) biedt innovatieve totaaloplossingen in productie- en automatisering (automation, industrial IT, electrical installations & mechanical). Daarnaast schuilen ook Perdum, Agesia, De Roeve XPO en XPO.world onder deze koepel. Een financieel stabiele groep, waarvan de kracht schuilt in de complementariteit van de  specialisaties: samen vormen we één autonoom kenniscentrum waarvan het resultaat sterker is dan de som van de delen.

Let”s talk!

Neem gerust contact op, we willen graag met u kennismaken! De koffie of thee staat voor u klaar!

92436389243638

More info

tags: Organisatie Evenementen – Overzicht Organisatie Evenementen – Advies Organisatie Evenementen – Expert Organisatie Evenementen – Oplossingen Organisatie Evenementen – 

Wenst u meer info over prijzen organisatie seminaries kijk dan vlug op https://xpoworld.deroeve.com/ | Prijzen Organisatie Seminaries

Events | Evenementen Organisatie | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Prijzen organisatie seminaries

verblijf ontdek onze kamers feesten over ons blog contact events walshoutemstraat landen infoaulnenhof.be contacteer ons maak een afspraak reserveer hotel reserveer restaurant welkom in het aulnenhof een karaktervolle hoeve in een wondermooie omgeving waar we al jouw wensen laten uitkomen. Jouw feest in goede handen dankzij aulnenhofcontacteer ons kamer verblijf ontdek onze kamers luxe tweepersoonskamer service en faciliteiten airconditioning badkamer met douche gratis wifi gratis koffie en theefaciliteiten gratis wekdienst haardroger fhn kluis lcdtv telefoon voor duorsquos of enkelingen die instelbare airconditioning een meerwaarde vinden en houden van wat extra luxe prijzen organisatie seminaries passend voor uw firma Prijzen per nacht voor persoon aankomst van zondag tot en met donderdag aankomst op vrijdag of zaterdag prijzen voor personen aankomst van zondag tot en met donderdag aankomst op vrijdag of zaterdag reserveer nu arrangementen overnachting met heerlijk ontbijt inbegrepen heerlijk genieten van een uit.

semxon business teambuildingseminars amp congressenover sobklantreferentiesnews nl fr contacteer semxon business teambuildings en seminaries voor ondernemingen bel ons stuur ons een email via infosemonbusiness.com vul het contactformulier in sinds de bevoorrechte partner van ondernemingen bij de organisatie van hun professionele seminaries en conferenties zorg met een gerust gemoed voor het welslagen van uw evementbel ons de grondigheid van een team van professionals ten dienste van uw seminars en conferenties met passie pragmatisme en oog voor de behoeften van onze klanten realiseren wij al meer dan jaar uw bedrijfsevenementen.maak kennis met het team conferenties seminars en congressen sinds organiseren en cordineren wij gratis al uw bedrijfsevenementen bedrijfsevenementen die gelden als hoogtepunten in het leven van een onderneming kunnen diegene die verantwoordelijk is voor de organisatie ervan serieuze kopzorgen bezorgen hoe.

Feiten over Prijzen organisatie seminaries

home vergaderen en congressen feesten restaurant cum laude onze zalen jobs contact enfr home vergaderen en congressen feesten restaurant cum laude onze zalen jobs contact vergaderen en congressen vergaderen en congressen een inspirerende locatie om te vergaderen en congressen te organiseren in leuven met een geavanceerde infrastructuur. Faculty club is de perfecte locatie voor directievergaderingen residentile seminaries workshops congressen op zoek naar een unieke locatie om te brainstormen met collega s workshops en seminaries te houden of een compleet congres of bedrijfsevent te organiseren met andere woorden inspirerende en goed bereikbare vergaderruimte met n of meerdere zalen waar u uw gasten sprekers en klanten in alle comfort kunt onthalen onze vergaderruimtes zijn vlot bereikbaar beschikken over een ruime parking en liggen allemaal heb je interesse in prijzen organisatie seminaries in het historische kade.