Menu Sluiten

Launch Meeting

Al ruim 20 jaar verrast Cum Laude Events klanten uit de meest uiteenlopende sectoren met kwalitatief hoogstaande evenementen.
Of het nu gaat om de grootschalige lancering van een nieuw product, een bruisende personeelsparty…

Meer dan zomaar evenementen …

Al ruim 20 jaar verrast Cum Laude Events klanten uit de meest uiteenlopende sectoren met kwalitatief hoogstaande evenementen.

Of het nu gaat om de grootschalige lancering van een nieuw product, een bruisende personeelsparty, een sportieve afdelingsuitstap in beperkte kring, een feestelijke openingsreceptie of een zakelijk congres voor een select gezelschap: geen uitdaging is ons te veel.

We bedenken de concepten en bewaken de realisatie ervan van begin tot einde. Bovendien weten we dankzij onze jarenlange ervaring precies op welke leveranciers en vakspecialisten we het best een beroep doen voor uw evenement.

Ook nu, met de verstrengde Covid-19 maatregelen, werken we creatieve én veilige events voor u uit. Of het nu live, hybride of volledig virtueel (online) is, we zorgen voor een verrassende eventbeleving!

U kunt vanaf de briefing tot de eindevaluatie rekenen op de persoonlijke begeleiding van uw Cum Laude Events-account manager.

01551130155113

Meer info

tags: Bedrijfevents – Entertainment Voor Events – Evenement Organisatie – Evenementen – evenementen organisatie – 

Wenst u meer info over launch meeting kijk dan vlug op https://www.cum-laude.be/ | Launch Meeting

Evenementen Organisatie | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Launch meeting

skip to main content home about feaco board current members history objectives code of ethic statutes feaco brochure industry state of the industry barometer feaco annual survey national market studies the profession feaco eu groups eu groups networking tender opportunities useful links award scope of projects participation evaluation and jury past editions news amp events latest news press releases contact us search you are here home news amp events here you find an archive of all news launch meeting bestellen If you are interested to know more about our activities get an account in feaconet and subscribe to the newsletter. All news jun state of the industry barometer q the current edition of the feaco business climate index shows an overall positive market.

skip to main content toggle navigation audiovisual technologies informatics telecommunications services news about contact news cs track partners meet during marathon online meeting cs track partners meet during marathon online meeting may at certain moments during our two and a half day cs track partner meeting held online from may we were people from all over europe discussing the progress of the project and it was hard work but we made it and managed to cover an indepth programme of presentations and discussions that delved into the work that is going on across all project work packages. Work in the different areas of activity from research through to designing our survey and community platfo.

Informatie over Launch meeting

woestyne meeting amp event venue impression partners nl en fr menu home banquet halls business rent a business flat contact product presentation impress your guests you are here home business product presentation seminar product presentation lecture meeting staff party business arrangements inspiring venue for a product launch in woestyne. Did your business produce a new product or service then you ll need a product launch event. This is an important time for your business Extra uitleg over launch meeting A successful event can produce a lot of advertising and help you boost sales. It is therefore important that the implementation runs smoothly. Woestyne loves to assist your product launch. We welcome you onto this special location where skill and craftsmanship makes the difference. If you want help with the professional development of your product presentation then please contact us. We take your needs into account and offer the right and exclusive formula according to your budget. Make an appointment to talk about the organization of y.